|
|
De BBC x adidas adidas predator NMD Hu Trail Heart / Mind is een gedurfde en exclusieve herhaling van het silhouet dit seizoen. Met een mix van wit, marine, rood en geel over het gebreide bovenwerk van mesh, is het model gemarkeerd met "Heart" en "Mind" op de bovenkant geborduurd, gevolgd door het blauwe TPU-veterapparaat met bijpassende EVA-inzetstukken. Ten slotte maken een witte Boost-middenzool en een zwarte rubberen buitenzool het geheel compleet.
EIC Juan: (KOPEN) Pusha T en zijn team bij adidas doen het opnieuw, maar deze keer in plaats van het een dag te noemen met een allesgrijze alles aan de EQT, voegen ze nog wat wendingen toe zoals Primeknit en Booost. Nieuws Juan: ( KOPEN) Heel leuk. Ik ben dol op wat adidas doet met hun EQT-model. Het toevoegen van Primeknit en / of Boost op EQT-modellen is een geweldige manier om de adidas originals lijn te verjongen. Dit is veruit een van de beste adidas-collabs die ik het hele jaar heb gezien. Veel succes met het kopen van een paar, we hebben het allemaal nodig. Andres: (PASS) Goed gedaan door adidas om een Primeknit-bovenwerk en een Boost-middenzool toe te voegen adidas gazelles aan deze nieuwste Pusha T-samenwerking, maar ik voel me gewoon niet echt ontwerp.
Juan Carrillo, Nieuws: (PASS) Ik had ooit het gevoel dat ik een handvol paren van de Adidas NMD "nodig" had. Na verloop van tijd ben ik uit de hype-trein gestapt. Begrijp me niet verkeerd, het zijn mooie schoenen en ze zijn waarschijnlijk echt comfortabel, maar ik zie ze gewoon niet zoals ik ooit deed. Dit paar is schoon, maar zeer hoog onderhoud vanwege het geheel witte bovenwerk. Om die twee redenen zal ik geen paar oppikken.
Todd Krevanchi, Functies: (KOPEN) Probeerde, faalde. Voor adidas yeezy boost 350 mij is de relatie met Kanye West voor deze schoen niet relevant. Ik denk dat adidas Originals 'lifestyle'-creaties goed zijn geweest. Dit is gewoon een mooi uitziende schoen. Evange Rodriguez, Kenmerken: (PASS) Ik ben geen grote fan van een adidas Yeezy-model. De 350 Boost is naar mijn mening de beste van een slechte situatie en zeker niet de hype waard die deze belachelijke wederverkoopprijzen veroorzaakt. In alle eerlijkheid zou dit een sneaker zijn waarop ik zou wachten en die onder de winkel zou kopen. Helaas zal dat nooit gebeuren, dus het is een gemakkelijke pas voor mij.
Dus om ons klaar te maken voor de inkomende lei van grote februari-drops, hebben we een nieuwe maar vertrouwde look voor de adidas Yeezy Boost 350 V2, de verrassend dure Air Jordan 5, het BHM-aanbod van Jordan Brand en nog veel meer. Andres Carrillo, Nieuws : (PASS) Dit is waarschijnlijk de slechtste colorway van de Yeezy Boost 350 V2 tot nu toe. Een geheel zwart bovenwerk met een klein beetje rood, echt? De hype over deze schoenen is zo gek dat de behoefte aan creativiteit waarschijnlijk al verdwenen adidas nmd is. adidas en Kanye weten dat elke kleur die ze uitzetten meteen uitverkocht is, dus het voelt voor mij alsof ze gewoon lui worden.
Nieuws Juan: (WACHTEN) Het is cool om te zien dat dit model de Boost-behandeling krijgt, maar ik wacht liever op een paar redenen. 1. Ik zie deze niet meteen uitverkocht. 2. Ik wacht liever op adidas om een versie uit te brengen die alle Boost onthult. 3. Ik wacht liever nog meer en wacht tot Adidas een Superstar laat vallen met zowel Boost als Primeknit. Als dat eenmaal is vrijgegeven, ben ik er helemaal in.
|
Forum Statistiken
Das Forum hat 844
Themen
und
885
Beiträge.
|
Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |