|
|
Voor de tweede Air nike custom Max Day liet Nike de Air Max Zero vallen, die volgens hen afkomstig is uit de archieven van Tinker Hatfield. Het had alle kans om een prequel-ramp te worden op het niveau van Star Wars, afleveringen 1-3, maar Nike hield de zaken simpel van de constructie tot het feit dat er nog maar één colorway in de wereld is in plaats van het te verdunnen met meerdere ongewenste releases. Vanaf nu zullen sneakerheads praten over het geweldige jaar dat adidas had met de Ultra Boosts en de Yeezys.
Toegegeven, ik droeg ze een paar weken geleden op het gigantische sneaker-galerijevenement van Project Blitz toen iedereen de zeldzame Nikes en Yeezys droeg, maar dat komt omdat ik oud ben en geen zin heb. Maar de Curry One is een schoen gemaakt voor de rechtbank en de kinderen hebben het in 2015 opgegeten. Hoewel het aanbod enigszins opzettelijk beperkt was, vooral in vergelijking met de algemeen nike hardloopschoenen dames verkrijgbare Under Armour Curry Two, fans van de NBA MVP en degenen die iets zoeken verschillende werden behandeld voor een solide uitvoerder op het veld en een kans om op de begane grond iets bijzonders te zijn. Bedenk dat er een tijd was dat je favoriete Jordans en Kobes en Iversons alleen op nike huarache heren het veld te zien waren.
De aanwezigheid van James verheft de schoen tot een niveau dat anders anders niet zou zijn bereikt. Plus die gouden PE's die hij droeg in de Finals zijn slecht vuur. Zelfs al heeft hij dit seizoen nauwelijks gespeeld en als zodanig hebben we niet veel van de Nike Kyrie 2 gezien, de Nike Kyrie 1 kon niet beter zijn begonnen. Binnen enkele maanden na zijn kenmerkende schoendebuut stelde Kyrie een dubbele nikkel op, debuteerde de beste Nike All-Star schoen van 2015, publiceerde een 57-punts uitbarsting tegen de Spurs en speelde goed in zijn Finale-debuut (hoewel hij niet voorbij zou komen) Game 1 nike hypervenom phantom 3 vanwege een blessure).
Kevin Durant en Kobe Bryant konden het postseason dit jaar niet eens ruiken, omdat ze er voor het grootste deel op zaten. Kyrie moet gewoon op de baan kunnen blijven en Nike zorgt voor de rest. Geen slecht bedrijf om achter je te staan, als ik het zelf zeg ... Veel mensen zeggen dat Nike een slecht jaar had, maar voor de swoosh is een slecht jaar nog steeds beter dan de meeste, zo niet alle andere merken. Voor wat het waard is, kocht ik dit jaar nog meer Nike-schoenen dan Jordanië (ja, ik kan onderscheid maken tussen de twee), adidas, PUMA, New Balance, Under Armour en elk ander merk gecombineerd.
Kom op, een jaar waarin Nike de Air Force 1 in geremasterde vorm terugbracht, de Neon Air Max 95, de Air Tech Challenge III, de Presto, de Zoom Hawk Flight en ons introduceerde bij de Nike Air Max Zero, de Flyknit Racer Multicolor 2.0, de Kobe 10, de Footscape Magista Flyknit en de LeBron 12 Low was een slecht jaar? Tuurlijk, kerel ... Of je ze nu aan het einde van 2014 of in een aanvulling in 2015 hebt gepakt, de Fragment Design x Air Jordan 1 was een must voor veel sneakerheads. De eerste "geremasterde" Jordan retro heeft ook het mede-teken van Fragment's Hiroshi nike md runner 2 heren Fujiwara, die een fantastisch leven heeft gemaakt door Nike-silhouetten te nemen en ze zich fris en levendig te laten voelen met de eenvoudigste kleurenpaletten.
Vanuit een marketingstandpunt vermoed ik dat ik nooit heb begrepen waarom geen enkele maker had gepopulariseerd op film truien (ik wil nog steeds een West Canaan Coyotes Jonathan Moxon # 4 trui, Nike bij voorkeur). Zoveel goed uitziende film truien en film spelers gerechtvaardigd merch dacht ik, maar niemand wilde met een studio samenwerken. Speelgoedmakers hebben. Graanbedrijven hebben. Zoveel mensen wilden hun hand hebben in de filmkoek met bewegende beelden, maar toch hielden schoenen en kledingbedrijven afstand.
|
Forum Statistiken
Das Forum hat 844
Themen
und
885
Beiträge.
|
Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |